Adwords hirdetés vagy keresőoptimalizálás?

Gyakorlat azt mutatja, hogy egy vadonat új oldal esetében nem érdemes megvárni azt a pillanatot, amikor már elértük a számunkra ideális pozíciót a találati listákon.
Ha jó szolgáltatásunk van és nem is kérünk érte a piaci árnál szignifikánsabban magasabb árat, akkor jó eséllyel egy jól meghatározott költség kerettel elkezdhetjük hirdetni oldalunkat.

keresőoptimalizálásÍgy legalább addig míg elérjük a megálmodott helyezést, a piac már megismerkedhet szolgáltatásunkkal és talán - ha bár a reklám költségek miatt nem is akkora tiszta haszonnal - még kereshetünk némi pénzt.

Mindeközben a keresőmarketing mehet a háttérben. Figyeljünk arra, hogy ne legyen eladási kényszerünk, vagyis ne legyünk türelmetlenek a keresőoptimalizálás során, hiszen azzal minden korábbi munkánkat és ezzel álmunkat az ingyen vásárlókról a kukába dobhatjuk. Soha nem volt még ennyire fontos, mint manapság a türelem és a szakértelem, ha valódi eredményeket szeretnénk elérni és ha ezt nem tiszavirág élet hosszan szeretnénk élvezni.